Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića. Naučite više.
-
Artikli
- Da li vidim sve od artikala što nudite?
Da, svi artikli iz asortimana Alma Ras i Manners koji imaju raspoloživu zalihu.
- Kako ću znati od kojeg je materijala prizvod?
Za svaki artikal je navedeno od kojeg je materijala kao i ostatak informacija.
- Opis mi nije dovoljno deskriptivan, koga mogu kontaktirati da dobijem više informacija?
Javite nam se putem maila [email protected], a mi ćemo se potruditi da vam damo više informacija za proizvod koji vas zanima.
- Kako ću znati koja veličina mi odgovara?
Prilikom odabira odgovarajuće veličine može vam pomoći šema, koji je dostupna za svaki proizvod.
- Da li vidim sve od artikala što nudite?
-
Kupovina
- Kako da naručim proizvode?
Izaberite proizvod ili više njih koje želite kupiti. U blizini će se nalaziti dugme DODAJ U KORPU . Klikom na to dugme ubacujete proizvod u korpu. Klikom na ikonu Korpe u gornjem desnom uglu stranice možete završiti kupovinu. Slijedite upute i izabrani proizvodi će doći na vašu kućnu adresu.
- Imate mnogo proizvoda kako da nađem oni koja me baš interesuje?
U gornjem lijevom uglu imate ikonu sa lupom, za pretragu. Klikom na nju otvoriće vam se polje za pretragu. U polje za unos teksta za pretragu unesite barem dio generičkog imena proizvoda (npr. slip, grudnjak...), šifru artikla i ukoliko ga imamo u ponudi pokazat će vam se u rezultatu. Osim toga u centralnoj i bočnoj navigacijskoj traci možete pregledati i filtrirati ponudu prema željenim karakteristikama.
- Kako da nađem proizvode koji su na akciji?
Proizvodi koji su na akciji su posebno vizuelno i tekstualno označeni na početnoj stranici u kategorji izdvojeno za Vas.
- Kako iz korpe da izbacim neke proizvode?
Kada otvorite vašu korpu kraj svakog proizvoda u korpi stoji malo X. Klikom na njega ćete označeni produkt izbaciti iz korpe.
- Zašto moram imati profil?
Nije obavezno, ali preporučujemo da imate profil. Možete narudžbu izvršiti i bez kreiranog profila. Ali ako imate profil svi vaši unešeni podaci, o adresama o telefonu i sl. se pamte i ne morate ih unositi svaki put. Osim toga kompanija Alma Ras povremeno nagrađuje vašu lojalnost, a možete pratiti i statuse narudžbe, imate istoriju ranijih narudžbi, dobijete adresar, možete objavljivati komentare, možete se pretplatiti na obavještenja na E-mail, imate svoju korpu zapamćenu čak i ako ne naručite proizvode.
- Kako napraviti profil?
U vrhu strnice imate link: Prijavi se. Unesete tražene podatke i već ste kreirali vaš profil. Ili napravite profil uz pomoć Facebook ili Google prijave.
- Kako ću znati da je izvršena kupovina?
Ako ste proces narudžbe proveli do kraja i dobili potvrdni e-mail vaša narudžba je prošla.
- Naručio sam, ali nisam dobio e-mail za potvrdu narudžbe?
Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30 minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili stanje, ili ponovite narudžbu.
- Kako ću provjeriti status narudžbe?
Prijavite se u vaš Profil sa e-mail i lozinkom (ili sa Facebook loginom). Unutar Profila imate link: Moje narudžbe, i tu možete da vidite sve vaše narudžbe i njihove statuse.
- Kako da naručim proizvode?
-
Plaćanje
- Na koji način je moguće platiti narudžbu?
Plaćanje se može izvršiti preko sljedećih servisa: Kreditnom karticom, preko PayPal ili i samo u slučaju BiH gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke.
- Da li mogu platiti produkte gotovinom kuriru kada ih donese na moju adresu?
Da možete, ako se nalazite na teritoriji BiH. Pri narudžbi označite da želite plaćanje obaviti metodom: Gotovinom pri isporuci (pouzeće).
- Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?
On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne, testirane i provjerene. Više o tome pročitajte na stranici: Privatnost i Sigurnost.
- Koje kreditne kartice primate?
Primamo sljedeće kartice: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
- Ako plaćam kreditnom karticom, kojom valutom plaćam?
Ako vam je bh. kartica, plaćanje će se obaviti u valuti KM. Ako je kartica izdana izvan BiH, onda će valuta biti Euro, a sa kartice će se zadužiti iznos novca kojeg banka računa po važećem tečaju u odnosu na vašu lokalnu valutu.
- Da li mogu platiti preko PayPal-a?
Da. Omogućeno je plaćanje sa PayPal sistemom, karticama preko PayPal ili PayPal kreditom.
- Šta ako ja naručim više produkata i platim kreditnom karticom, a kasnije se utvrdi da nemate sve produkte?
Webshop baza je povezana informacionim sistemom sa našim centralni skladištem. Ukoliko proizvod nije dostupan na navedenom skladištu, ni vi ga nećete moći kupiti niti vidjeti u našoj ponudi. U slučaju neplaniranih okolnosti i više sile, u dogovoru sa vama, možete da izabarete neke druge artikle ili vam možemo vratiti razliku uplaćenog novca.
- Da li je porez (PDV) uračunat u cijenu?
Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite pored produkta.
- Da li se dostavljanje produkata naplaćuje?
Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama imate na stranici za Dostavu.
- Kako iskoristiti kod za popust?
Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite sa procesom narudžbe.
- Da li plaćam naknadu banci ukoliko kupovinu obavljam sa karticom?
Ne. Proviziju za bankarske usluge plaća Trgovac. Vama će sa kartice biti skinut tačan iznos novca koliko artikli i dostava vrijede.
- Da li ću dobiti fiskalni račun za kupljene proizvode?
Da, za svaki kupljeni artikal izdajemo fiskalne račune.
- Na koji način je moguće platiti narudžbu?
-
Dostava
- Da li dostavljate proizvode u inostranstvo?
U prvoj fazi naši proizvodi su dostupni samo na tržištu Bosne i Hercegovine. Uskoro će naši brendovi biti dostupni u svim zemljama.
- Da li je moguće da poručim proizvode, a da ih pošaljete kao poklon nekome drugome?
Da, moguće je ali pod uslovom da je kartično plaćanje. Prilikom narudžbe možete navesti: ADRESA ZA DOSTAVU, koja može biti ili vaša ili od osobe koja prima paket.
- Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?
Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama dostave imate na stranici za Dostavu.
- Da li se cijena dostave varira u kojem dijelu se Bosne i Hercegovine se nalazim?
Ne. Cijena dostave je fiksna za bilo koji dio BiH i dostavu vršimo u sve dijelove BiH.
- Šta ako naručim proizvode i pošta ili dostavna kuća ih izgubi?
Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac.
- Kako mogu dobiti informacije o paketu koji mi je poslan?
Možete nam se javiti na e-mail ili telefon, i dostavite nam broj vaše narudžbe. Naše osoblje će provjeriti i ako je Tracking kod dostupan poslat ćemo vam ga. Ako kod za dostavnu kuću ne postoji onda ćemo mi kontaktirati dostavnu kuću i tražiti podatke za navedenu pošiljku.
- Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja gotovinom na kućnoj adresi, kuriru koji donese novac?
Ne. Kada pošaljemo paket, bio on sa povratom novca od strane kupca ka nama, ili ne, cijena produkata i usluge dostave je ista. Ne uvećava se cijena ako naručite plaćanje gotovinom kuriru.
- Da li dostavljate proizvode u inostranstvo?
-
Povrat i reklamacija
- Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu proizvoda?
Proizvode možete zamijeniti ili poslati zahtjev za zamjenu u roku od 48 sati od primitka narudžbe, pod uslovom da nisu nošeni, oštećeni i da su u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal savjetujemo da odmah prilikom prijema uputite e-mail-zahtjev za povrat sa svim informacijama i kodovima narudžbe.
- Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu proizvoda?
-
Ostalo
- Mislim da mogu pomoći u razvoju vaše firme, da li mogu aplicirati za posao?
Kontaktirajte naš Odjel za ljudske resurse na stranici alma-ras.com ili putem email adrese [email protected].
- Koje je vaše radno vrijeme?
Automatizovani sistem omogućava narudžbu bila kada i bilo gdje. Centar za podršku radi od 8:00 do 16:00 (GMT+1) svakog dana osim vikenda i praznika.
- Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje ili rješenje problema i treba da nas kontaktirate?
Pažljivo pogledajte ovaj FAQ, gdje je bogato iskustvo naših odgovora i rješenja za 90% pitanja klijenata.
Ako i dalje želite nešto pitati, možete to učiniti putem e-mail adrese: [email protected] ili na
telefon +387 62 33 58 58 svakim radnim danom od 8-16h.
- Mislim da mogu pomoći u razvoju vaše firme, da li mogu aplicirati za posao?